mondaymorning

2011-10-10 / 07:49:03
God morgon läsare!

Jag är lite småless på mig själv just nu. Väldigt klantigt gjort!
Hade ett möte inbokat 08.15 nu på morgonen, var jag helt säker på..
Vilket i sin tur ledde till att jag såklart klev upp vid 7, duscha, åt och fixa mig. Var precis på väg att gå men tänkte att jag skulle dubbelkolla en gång till vilken tid det egentligen var jag skulle vara där. OCh det visade sig att jag skulle vara där 10.00 inte 08.15. Wääh! Visst blir man lycklig då?

Förutom detta missöde så kan jag inte påstå att det här är en toppenmorgon. Har en stark känsla att jag har någon slags magsjuka på gång. Mått halvrisigt hela helgen och nu ligger jag och kvider i soffan. Magen bubblar, är ond och lever helt enkelt sitt eget liv. Får hoppas det ger med sig så jag kan jobba imorgon!

Nä ska försöka sova en stund i soffan

På återkrivande

PUSS

victor ♥



jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback