skuttande humör

2011-10-27 / 16:04:00
Hej igen!

Har blivit många inlägg idag. Men det gör väl inget?

Skulle precis gå ut och hämta mig en kopp te i fikarummet. (För att kunna värma upp mina ispinnar till fingrar. Då vi har 18° inne på jobbet. Kallt)
I alla fall kom jag på mig själv med att skutta fram och ha världens största leende på läpparna.
Vad beror det på? Kanske att jag fick tusentusen gospussar av Victor igår?
Att det är min sista arbetsdag idag och jag får sedan flytta hem och bo i stan hela tiden?
Kanske att jag ska till sötmormor på middag? Att jag ska gå och köpa mig nya skor efter jag slutat?

Äsch jag vet faktiskt egentligen inte vart mitt skuttande humör kom ifrån. Men skönt är det i alla fall, att få känna så!

Som sagt, jag var till Östersund på hockey igår. Satt såklart med V och ångrar inte en sekund att vi kom hem sent och jag var dötrött i morse. Fick ju pussas med prinsen!
Blev även vinst för ÖIK, ett +!

Ska ju, som jag skrev för några rader sen, köpa mig ett par nya vinterskor efter jobbet idag.
Har skrivit om dom här tidigare i bloggen. Ett par alldeles jätte mysiga skinnskor med fårull i från Shepherd.
Såg dom för första gången i Åre och jag gillar dom verkligen! Så idag slår jag nog till..

Från det ena till det andra för femte gången i det här inlägget så har jag gått och blivit förkyld.
Vaknade i morse med ond och igenslämmad hals. Varsågod för upplysningen ;)
Tror även jag har eller åtminstonde har haft feber under dagen.
Kommer alldeles lägligt till de att jag slutar jobbar, eller?
Kan ju åtminstonde ligga hemma och slöa utan dåligt samvete..


Nä nu vart även detta inlägg tiotusen meter långt

Ha en trevlig kväll läsare

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback