Torsdag 111013

2011-10-13 / 08:58:17
God morgon läsare!

Än en gång har vi torsdag och sista arbetsdagen för mig. Jag längtar otroligt mycket att få åka hem till min fina i stan och bara få hålla om honom, pussa han less och bara säga hur mycket jag älskar han!

Det som hände igår är helt otroligt hemskt och jag håller alla tummar att det går bra för de skadade som ligger på sjukhuset i stan. Skänker alla strykekramar till familj och vänner till de drabbade!
Vila i frid Mikael

När sånt här händer blir man påmind om att ta vara på sina nära. Berätta för dom som betyder något för dig. Låt dom veta och det går inte säga för ofta!
Jag tycker det är hemskt om något sånt här ska behöva hända för att vi ska ta hand om varandra. Jag uppmanar er alla att Alltid berätta för era nära och kära att ni älskar dom!
Jag vill skänka all kärlek till min famlij, släkt, vänner och självklart min Victor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback