en promenad varje dag

2011-09-20 / 10:58:18

Gud vad jag älskar att det inte regnar idag!
Det är visserligen kallt enligt mig. Men tar jag på mig bra med kläder så ska jag nog kunna ta mig promenad ikväll innan Idol.
Har bestämt mig för att ta en promenad varje kväll jag är i ström och det inte regnar. Det kan inte vara någon jätteutmaning att ta sig igen tror jag..

Imorgon tror jag dock inte jag hinner då vi ska åka till Sollefteå och kika lite hockey :)
När jag tänker på alla matcher så tycker jag om att säsongen är igång. Men när jag tänker på alla träningstimmar som Victor är på ishallen så gillar jag de inte lika mycket. O andra sidan märker jag inte så mycket av de nu när jag bor i Strömsund på veckorna. Men from nästa vecka blir det lite ändring på det iallafall. Då ska jag bara jobba ons-fre och sedan får jag spendera resten av tiden i stan. Lycka!

Känns som det kommer bli kanon !

På återskrivande

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback