fredagfredagfredag

2011-09-02 / 14:36:43
Det känns verkligen inte som fredag om man inte jobbar. Men jag är ändå glad att det är fredag.
Kroppen pendlar fram och tillbaka mellan bra och dålig. Så de må väl vara ett tecken på att det börjar bli bättre. Hoppas jag!

Ska snart ta mig ner på Konsum och inhandla lite middag. Blir Tacos till fredagsmiddag. Gott!
Eftersom herrn har match så får jag Martina och Nina till middagssällskap idag. Jag klagar inte!

Efter en förhoppningsvis god middag ska vi ta oss på Z-hallen och kika hockey. Bara hålla tummarna att dom lyckas vinna och man får hem en go och glad pojkvän ikväll!

Nä nu ska jag klä mig och ge mig ner på konsum..

På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback