lite småtrött tjej

2011-09-07 / 14:12:41

Här sitter jag och läser.
Jag läser i min bok som heter placeringsrådgivning. Varvat med de gör jag diagnoser för att se om det går framåt. Jag har nu lyckats fått 100 % på 2 av 3 diagnoser. Men behöver nog läsa läsa och läsa ännu mer innan jag kommer kunna klara den här certifieringen. Hjärnan går på högvarv och det är otroligt mycket att lära sig..

Nog tjatat om de där nu.
Har nyss ätit lunch så nu är det bara lite mer än två timmar tills jag slutar. Ska bli skönt då jag faktiskt varit lite småtrött idag. Det är inte så mycke folk in här, tror det är därför man blir lite trött. Vädret gör ju inte saken bättre heller!

I och med att dagarna går så blir det mindre och mindre dagar tills Bob kommer hem också. På tisdag åker jag, mamma och pappa in till stan för då kommer han! Som jag saknat han.. ♥

 

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt..

 

På återskrivande

 

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback