min favoritdag numera

2011-09-29 / 08:54:20
Idag är det torsdag. Numera min favoritdag eftersom det är arbetsveckans sista dag.
Jobbar till halv 6 sen tar jag bussen hem till stan 18.45. Vill att klockan bara ska rusa iväg nu, tack!

Matchen igår slutade bra om man som jag hejar på ÖIK. Vinst mot Njurunda med 4-2.
Kanske inte den mest stabila insatsen den här gången heller, men det artar sig..

Fick i alla fall träffa mina fina flickor Amanda och Sofia. Och även min V såklart. Mys!

Blev något less när jag kom hem vid elva tiden, tog lite fika sen skulle sova då jag var toktrött.
Nä men då spelar grannen piano!! Klockan 23.30 på en onsdagkväll? Vem tusan gör de!? Fattar den ingenting!
Nä det gjorde mig ordentligt less. Men till slut lyckades jag somna i alla fall..

Hur jag mår, vad jag gör och vad jag ska göra i helgen det återkommer jag med..

Ha en bra dag så länge!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback