second day

2011-09-06 / 08:37:31

Andra dagen på jobbet..
Gårdagen gick bättre än väntat trots att jag klev upp 05.15. Var faktiskt inte någe trött alls men somnade dock riktigt skönt igår kväll. Även fast jag sov hur skönt som helst hela natten så var det något som saknades. De var tomt på sidan om mig och sängen var ovanligt stor i natt. Tror inte jag kommer vänja mig vid det här. Längtar redan tills på fredag!

Till något helt annat så är vädret inte det bästa må jag säga. Gud vad tråkigt de är!
Man blir inte så vidare uppåt av de här gråa. En sak som dock får mig att bli lite uppåt är att finjossamin kommer hem till ström ikväll. Och vi ska kika hockey, timrå-skellefteå. Som på gamla goda tiden igen. Jag gillart!

Nu vill jag ha morgonfika så jag får äta min banan!

På återskrivande

PUSS

victor ♥

jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback