söndag snart måndag

2011-09-11 / 17:51:46

Det är söndagkväll och jag kollar på svenska hollywoodfruar.
Victor är på träning så det blir inte middag för ens vid 8 ikväll då han är hemma..

Den här helgen har utan tvekan varit den mysigaste och mest efterlängtade helgen på länge..
Det är de enda positiva med att vi inte ses på veckorna, att vi längtar efter varann så mycket att vi tar vara på varje sekund tillsammans nu..
I fredags kom jag till stan strax efter 5. Blev upphämtad av Victor och köpte med oss thaimat hem.
Efter en god middag packade vi om väskorna och gav oss mot en hemlig destination. För mig var den hemlig.
En timma senare anlände vi på CopperHill i Åre där vi skulle spendera natten. Mer romantisk och mysig pojkvän får ni leta efter. Han vet exakt vad jag behöver.
Fredagkvällen blev lugn och vi låg mest på hotellrummet och myste.
Efter en utsökt natt och god hotellfrukost avverkade vi tre timmar på spa. Vilket jag verkligen kan rekomendera för er. Så otroligt skönt och avslappnande.

Efter de timmarna tog vi en sväng i centrala Åre, strosa runt, åt lite och fikade på Åre bageri.
Vid fem tiden åkte vi hem mot staden igen efter det bästa dygnet nånsin.

Igår kväll tog vi det bara lugnt, kollade på tv och åt fruktsallad..

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon, tog en sväng på Jula och efter de har vi kollat på TV-puckfinalen.
Efter de hann vi inte göra särskilt mycke mer innan Victor skulle på träningen.

Nu vet ni ungefär hur min helg sett ut..

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback