torsdag snart fredag

2011-09-15 / 08:59:09
God morgon läsare!

Äntligen skiner solen en aning, men vi har bytt ut regnet mot en hemsk blåst istället.
Frågan är vad man fördrar?
För mig känns det nog bättre med sol och blåst faktiskt. Sitter ju ändå inne och känner inte hur kallt det är, så då kan lika väl solen få lysa!

Idag var en sån där tröttmorgon igen och jag hade mer än gärna velat ligga kvar i sängen. Även min onda mage gjorde att sängen kändes väldigt lockande. Med andra ord kommer denna torsdag bli en slitsam dag om inte magen blir bättre och mina ögon vaknar till. Jobbar ju till halv sex idag vilket gör det ännu segare. Men de ska nog gå bra!

Bara en morgon och två arbetsdagar tills jag får åka hem till stan. Underbart!
Måtte tiden gå snabbt bara..

Alltså jag måste bara klargöra en sak för er här på bloggen. Såhär är det, jag trivs helt klar med mitt jobb och mina kollegor här i Strömsund. Men det som gör veckorna så jobbiga är att jag inte kan vara i stan och träffa Victor och mina vänner när jag vill. Så de jag vill göra klart för er är att jag egentligen inte vantrivs här om ni fått för er de. Skulle helt klart kunna tänka mig att jobba här ett tag framöver, om jag hade möjlighet att bo hemma med Victor. Avståndet är lite långt helt enkelt. För skulle jag bo hemma i stan och ändå jobba här så måste jag kliva upp 5 på morgonen och är inte hemma igen förän 7-halv 8 på kvällen.. Tror det skulle slita bra Jättemycke på mig och göra att de timmar jag väl är i stan skulle jag vara helt tom i bollen ch gå och lägga mig typ 8.
Så det får helt enkelt funka såhär några veckor till!

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback