tröttonsdag

2011-09-14 / 09:14:59
Hej alla läsare!

Det var inte nådigt vad trött jag var i morse. Inte ens en dusch hjälpte, utan jag gick runt som en zombie bra länge. Känner mig piggare nu så det här ska nog gå bra!

Men det var värt att vara lite trött i morse pga att jag gick och la mig sent. Fick ju träffa Bob igen, lycka!
Fick även pussa på Victor efter matchen. Vilket gjorde att det helt klart var värt att åka in till stan. Men kan lova att det inte direkt kändes lättsamt att sätta sig i bilen hem igen. Men idag är det onsdag, imorgon torsdag och sedan har vi fredag och jag får åka till stan igen.
Ska jag vara helt ärlig så känns det nästan som att 5 dagar av veckan bara är en transportsträcka och jag lägger inget som helst värde i dom dagarna typ..
Det som blir är att jag måste verkligen ta vara på tiden på helgen. Vill hinna spendera så mycke tid som möjligt med Victor. Men vill även hinna träffa kompisar och även Bob nu när han är hemma. Vilket inte alltid går ihop då jag även är väldigt trött på helgen. Men i helgen ska jag försöka vara effektiv och hinna med allt jag vill!





På återskrivande

PUSS

victor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback