Måndag igen?

2012-04-16 / 07:11:43

God morgon!

Ännu en ny vecka, tiden rusar iväg. Vilket betyder att snart kommer jag och min prins vara påväg på äventyr. Som jag längtar!
Har dock redan lite resfeber och redan börjat planera lite vad jag ska packa med mig.. Tiden går som sagt fort!

Är så sinnes trött idag. Men de släpper nog snart.
Har i alla fall haft en bra och helmysih helg med mamma, pappa och Victor. Sen att vädret var utmärkt gjorde inte saken sämre.
Avslutade helgen med middag och frisörsalong hos Sofia igår. Jag,Victor, Sofia, Amanda och Micke. Mycket trevligt!
Så nu är jag äntligen fri från utväxt ett tag, fint..

Nepp, ska hämta mig lite vatten sen fortsätta jobba.
På återskrivande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback