Mys och slödag

2012-08-11 / 10:50:38

God förmiddag!

Idag tänker jag inte göra ett strunt. Kanske lyckas ta mig ut på en promenad men osäkert alltså. Slöare än slöast idag, de är så att vara tjej ibland. Blä!
Så idag har jag tillåtelse att inte tänka på motion över huvudtaget. Utan tänker istället mysa på för mig själv tills prinsen kommer hem. Hoppas på att de inte regnar i eftermiddag så vi kan grilla. Sen tänkte jag unna mig en god choklad cheesecake som jag längtat efter hela veckan. Tänk för att de får jag idag!
Så blir med andra ord en dag i mysandes tecken. Först flera timmar för mig själv, sen med min fina. Mysigt!

Hoppas ni får en bra Lördag allihop
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback