Drömmer om löner snart

2012-12-06 / 16:19:31

Det här är mitt liv nu, de senaste veckorna och även den närmsta veckan. Men nästa torsdag ska jag vara klar med den här jäkla lönekursen så är det bara. Finns inget annat!
Kommer slita som ett djur men jag tänker banne mig inte ge mig. Men en sak är säker, tror inte lön är det område jag tänker grotta ner mig och jobba med i framtiden. Det är dock en bra merit att ha på CV:t. Har nyss gjort en av två tentor på den här kursen och vet inte alls hur det gick. Antingen åt skogen eller så alla rätt typ. Nä men svårt att säga. Sista dagen att göra tentan är på söndag så efter de får jag vet. Så bara vänta och se helt enkelt.
Ja som ni märker har mitt liv inte kretsat kring så mycket mer än skola senaste tiden, plus att bloggappen har inte fungerat så därför har det varit dålig uppdatering. Men nu är jag lite tillbaka i alla fall. Får se hur länge de håller i sig.
Hej rå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback