Ruttnat fast

2012-12-11 / 11:55:55

Hej på er!

Mitt bloggflow höll inte i sig så länge. Dels sunkade appen ihop igen och dels så har jag ruttnar ihop i lägenheten med mina skolböcker. Får typ dåligt samvete de timmar jag inte sitter inne och pluggar. Sjukt mycket att göra och kan lova er att när jag är klar med den här lönekursen ska jag ge mig själv en stor belöning, så de så..

Ska precis till att kolla på fjärde föreläsningen om semesterlagen nu. Sådär jätteintressant, men de ska göras. Sen när jag sett den tänkte jag ta en liten paus, hoppa in i duschen och efter de ta hand om den sista tvätten.
Fy så jäkla skönt det ska bli efter den här veckan och bara få va helt ledig från allt plugg i några dagar. Tänker inte bry mig något alls om de då utan bara njuta.

På torsdag åker jag ner för sista träffen innan jul. På kvällen blir det mys med fröken Skoglund, som jag längtar!

Oj vad långt och ointressant detta inlägg blev. En stor applåd till er som orkat läsa. Nu ner med näsan i boken igen.
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback