Måndag 20 februari?

2012-02-20 / 14:43:58

Hej!

Måndag igen? Vart tar tiden vägen?

Har i alla fall haft en bra helg med mycket mys..
Det bästa med hela helgen är att Öik tog sig vidare till play off. Riktigt roligt! Första matchen är borta mot Ånge på torsdag. Sen andra av ev tre på lördag. Förväntar mig att det endast blir två matcher i den omgången. Sedan ska vi ta oss till nästa omgång och förhoppningsvis få möta något söderlag. För då tänker jag bestämt följa med!
Bara att avvakta och se hur det går..

Till något helt annat så har även jag lyckats åkt på en förkylning nu. Eller början till en i alla fall. Ont i halsen, huvvet och allmänt jätteslö i kroppen. Tackar ödmjukast mina fina vänner och min underbara pojkvän för de!;)
Trodde jag hade klarat mig men verkar inte så. Typiskt!

Nu ska jag ta en dusch och piggna till lite.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback