är tillbaka med en sammanfattning

2012-01-27 / 11:46:55
Hej läsare!

Var ett tag sen jag skrev här nu så må väl göra en kort lite sammanfattning vad som hänt sen sist.
Helgen spenderade jag mesta dels i ishallen med fina vänner och spännande matcher. Söndagen avslutades med middag hos Bob och Johanna.

Den här veckan har bara sprungit iväg men lite har jag hunnit med.
Måndagen började med en tidigmorgon och möte. Sökte även lite jobb och sedan mötte jag upp Amanda för lunch på stan. Spenderade större delen av måndagen med henne och sedan kvällen avslutades med mys i soffan med V.
Tisdagen tog jag och Amanda en sväng till Ström över dagen. Hon skulle fylla i och även skaffa sig en ny tatuering. Vilket gjorde att jag är ännu mer sugen nu på att skaffa en jag också. På kvällen var Victor träningsledig vilket jag inte gnällde över. Så det blev godmiddag och en massa mys hela kvällen.
Onsdagen spenderade jag hela dagen med Sofia. Tog igen missad tid och hade en riktigt skön dag.
En bra dag som avslutades med att vi frös fötterna av oss uppe på stadion. Vi kollade på skid-sm Herrarna.
Igår, Torsdag, började med en långlunch med fina fröken E och vi tog sedan en sväng på stan. Mötte upp Amanda efter ett tag och efter ännu en sväng på stan begav vi oss hem till henne. Åt lite, prata strunt och Amanda virka lite mössor. Vid femtiden begav vi oss än en gång upp på stadion för skidåkning. Igår var det team sprinten. Det blev en riktig rysare men tyvär blev det ingen pallplats för Robin, trots ett grymt lopp av han!
Och här är vi nu, Fredag. Vaknade på lite halvrisigt humör och det verkar inte bli bättre. Tänkte dock ta på mig något annat än pyjamas nu och följa med mamma och pappa till Lotta m fam. I hopp om att humöret och magen blir bättre. För ikväll vankas det utgång med fina vänner!

Ja där har ni en kort sammanfattning av min senaste vecka.
Ska försöka bättra mig, men har lessnat lite på den här bloggen.
Tycker ni är lite dåliga på att kommentera också. Behöver inte alltid vara något som har med inlägget att göra. Bara något, vad som helst?
Tack på förhand! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback