På tåget till dig

2012-07-13 / 17:53:07

God eftermiddag Sitter på tåget som precis lämnat Gävle. Min tripp är slut för den här gången. Återstår att se när det blir nästa gång då min fina kusin flyttar till Spanien om två veckor. Wääh! Måste nog försöka ta mig dit istället. Kanske lite häftigare än Tierp. Men det har varit lugna och mysiga dagar här nere. Har dock saknat och längtat efter min prins varje vaken sekund. Snart så får jag pussa på han igen. Usch vad jag blev bortskämd på vår resa känner jag. Hade han vid min sida dygnet runt i en månad och jag älskade varje sekund. Och nu är vi tillbaka i vardagen igen. Det får bli helger och de timmar på kvällarna man hinner ses. Får ta vara på den tiden extra mycket hela enkelt. När jag är hemma på Alpvägen igen ska jag mysa ner mig under filten, en kopp te och med Victor såklart. Är så otroligt lyckligt lottad att jag har världens bästa pojke och jag är upp över öronen kär i honom. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kom hit och hälsa på!!!!!

2012-07-23 @ 12:53:46
URL: http://mentittahit.blogg.se
Postat av: Elin

Kom hit och hälsa på!!!!!

2012-07-23 @ 12:53:46
URL: http://mentittahit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback