Kisses from Roma

2012-06-06 / 22:53:12

God kväll!

Nu är jag här igen.
Sitter för tillfället trötta och solkyssta efter en helmysig dag på Medelhavet.
Är framme i Rom nu men återstår att se hur många dagar vi blir här. Kanske känner så bara nu pga att det var mörkt ute och det första vi mötte var två skumma män som undra om vi ville åka med dom så dom skulle visa oss ett bra boende. Nej tack!
Sen direkt efter ligger de uteliggare efter uteliggare på gatan. Inte riktigt min grej. Men gissar på att staden lär visa sig från en bättre sida imorgon när det är ljust ute och inte lika läskigt. Hoppas de!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Victor och sova.

På återskrivande
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback