Shopping idag

2012-06-25 / 18:17:41
Hej hopp!

Idag har vi spenderat hela dagen på shoppinggatorna. Blev lite shopping även idag. Men nu är det sluthandlat för min del. Är dock väldigt nöjd med alla mina inköp, har en ny och fräsch sommargarderob nu som jag är väldigt nöjd med!

Är precis tillbaka på rummet nu och ska bege oss ut för middag om ett tag. Lutar åt kebab!

Så har vår dag sett ut..
Imorgon bär det hemåt, blandade känslor. Men den här resan har varit så jäkla bra på alla sätt och vis och vi har hunnit med så himla mycket. Mer än vad jag nånsin trodde, så jag åker hem med en nöjd känsla i magen. Men man får lite blodad tand efter en sån här resa. Så tror allt vi får se till att hitta på saker i sommar. Men är inte ens orolig över de, har redan en hel massa saker inplanerade..

Ha en bra kväll folk
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback