Bra måndag, glad tjej

2012-03-19 / 17:57:06

Hej på er!!

Idag har varit en bra dag, flera såna här dagar tack!
Dagen började med en sovmorgon, sedan en promenad på ön med Karin som vi avslutade med en lunch på Tages. Under lunchen fick jag ett fint samtal, nämligen att jag fått jobb!
Visserligen bara en månad till att börja med, men jag är glad!
Som om inte de vore nog kikade jag in på mitt konto som jag trodde skulle vara typ tomt. Men visade sig vara ganska fullt! Folksam led tydligen med mig och mina knäproblem och skickade mig lite pengar som plåster på såren. Lycka!
Så imorgon efter jobbet,( skönt att få säga så, efter jobbet) då ska jag in på stan och unna mig ett par nya löparskor. Då de gamla ger mig onda benhinnor och hälar. Wiie jag älskar såna här dagar!

Och det braiga e inte slut där, snart kommer V hem. Och efter middag med honom ska jag följa Sofia på spännande grejer. Ja idag älskar jag måndagar faktiskt!

Långt men positivt inlägg.
Avslutar med en stor PUSS till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback