Onsdag 9 maj

2012-05-09 / 08:22:13

God morgon på er!

onsdag, Lilllördag idag. Jag är sjukt trött och absolut inte sugen på att jobba idag. Även gått och blivit förkyld också, snorig och ont i halsen. Men ska bestämt kriga mig igenom denna dag ändå!

Men apropå onsdag så är det ynka tre veckor tills jag och Victor åker idag. Börjar bli riktigt spänd och har en ordentlig resfeber. Redan?
Har börjar planera vad jag ska packa med mig för kläder osv. Men vi ska fixa fe sista nödvändiga i helgen. Sen är det bara att åka iväg. Ska bli så otroligt skönt att vara ledig och är säker på att vi lär ha en alldeles underbar månad tillsammans. Jag och min prins!

Nu ska jag hämta en kopp te sedan fortsätta jobba.
På återskrivande

Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback