Torsdag och gym

2012-05-10 / 08:04:28

Hallå folket!

Idag är det torsdag och snart helg. Den här helgen är mycket efterlängtad då jag varit sjukt trött hela veckan och behöver sovmorgon. Så det är ungefär vad jag planerat in på lördag, sova hela dagen!

Idag har jag däremot planerat en arbetsdag sedan mitt första träningspass på golds gym Östersund. Detta invigs med söta fröken Nolsjö. Var nämligen och skrev in mig där igår. Tyckte dock inte man fick de mest positiva bemötande där men jag skiter i dom. Ska träna ändå ja!
Så har tre veckor på mig att bli body builder innan vi åker iväg. De må jag ju kunna klara av? Haha!

Så nu vet ni ungefär hur min dag kommer se ut.
På återskrivande

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback