21 november förra året

2012-11-21 / 15:47:24
Förra året denna dag, 21/11, var det måndag. Jag var lite less över att inte ha fått jobba på tre veckor. Längtade efter första advent så jag skulle få julstäda och göra fint i lägenheten. Jag tipsade om ett serum som gjorde mitt hår superfint och lockigt.
Visade även bilder på vårt sovrum som vi hade fixat under helgen. Osså hade jag varit hos min fina vän Martina och sytt. Hade sytt mina fina renkuddar och även fixat juldukarna. Dagen avslutades i soffan, med mina mysiga kuddar och väntade på att Victor skulle komma hem från träningen.
Med andra ord, en helt annorlunda 21 november även vad detta år bjuder på. Inser att livet förändrats lite i alla fall under de senaste året. Jag inser efter att ha läst gamla inlägg att jag har inte lika mycket ont i magen som jag hade förra året. Undantag från idag då. Men skillnad från förra året och i år så både jobbar och pluggar jag nu. Och förra året var jag till största del arbetslös och jobbade bara som vikarie. Bor dock fortfarande med min underbara prins och älskar livet med honom. Och det hoppas jag Aldrig någonsin förändras. Ja förra året denna dag hade jag köpt klart nästan alla julklappar, vilket jag även gjort i år. Nästan.. Skönt!
 
Ja ett lite muntrare inlägg nu i alla fall. Ska försöka stoppa näsan i böckerna igen och hoppas på att jag förstår något. Hej rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback