söndag och snart nya vecka igen

2012-11-11 / 14:13:20
Hej på er!
 
Söndag och klockan är 2. Snart har hela denna veckan gått också. Imorgon är det tillbaka till allvaret igen. Gruvar mig dock lite. Trodde jag skulle va bra i knät vid det här laget men det verkar inte vilja ge med sig. Får hoppas det snabbläker under dagen och är bra tills imorgon.
Helgen har varit en lugn och mysig en. Igår blev de sovmorgon medan Victor tränade. Sedan en sväng på stan och slösa lite slantar. Hittade bla en supermysig väst på H&Ms barnavdelning som fick följa med mig hem. Ibland kan man fynda om man kollar runt. Sedan köpte jag lite tråkigt men nödvändigt. På kvällen blev det tacosmys och häng framför en Grym film. Såg nyaste Johan Falk, Kodnamn Lisa. Bättre film. Nog för att jag var sinnessjukt stressad, nervös och rädd hela filmen. Men inga problem att hålla sig vaken i alla fall. Riktigt bra var den. Rekommenderar alla att kolla på den.
 
I skrivandes stund kollar jag på Victor medan han skruvar och borrar lite.. Han hjälper mig att sätta upp en tavellist. Han är bra han.
Så nu vet ni vad vi haft för oss i helgen.
På återskrivande
Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback