Vilken strålande onsdag detta blev

2012-11-21 / 15:20:35
Hej på er!

Ett väldigt tag sen jag skrev här nu. Men ni är ett troget gäng som kikar in varje dag i alla fall, de uppskattar jag.
Idag är jag hemma från jobbet och mår pyton. Så fort jag stoppar i mig något så kommer de ut lika snabbt. Illamående hela tiden och magen bubblar, svider och gör ont. En toppenonsdag med andra ord, eller?
Försöker plugga till en tenta men hjärnan och kroppen samarbetar inte riktigt med min vilja att plugga idag. Så det går sådär.
Victor åkte halv sju i morse och lär inte komma hem för än tidigast 11 ikväll någon gång. Då han är iväg på match i Kovland. Vilket gör att min dag känns ännu längre och segare. Har försökt sova bort dagen men går inte heller något vidare. Det som gör mig än mer less är att min fina kusin och morbror är hemma i Strömsund sen igår och jag vill verkligen hinna träffa dom. Men mår jag såhär går inte de. Skit!
Ja ni hör ju, en positiv dam som skriver idag. Ska sluta upp att förpesta er dag nu. Hoppas ni har en bättre onsdag än vad jag har.
Hej rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback