En dag i Strömsund

2012-10-15 / 23:15:40

God kväll!

Precis krupit ner i sängen hemma i flickrummet. Sängen känns ovanligt stor när man sover ensam, inget jag föredrar.
Har i alla fall haft en mysig dag här hemma i Strömsund. Första några timmar med mormor och morfar. Sedan har kvällen spenderats med mamma och pappa. Först en promenad med mamma och sedan tacos till middag. Även hunnit med att sy lite och pratat en massa strunt. Kvalitetstid helt enkelt. Jag gillare!

Fick även en bild från Victor, sådär ett och ett halvt år senare bor jag officiellt på Alpvägen. Puss!

Även passa på att gratta min fina bästa mormor och morfar som har bröllopsdag idag. 52 långa år har dom varit gifta. Det är helt otroligt. Dom är bäst!

Imorgon bär det hemåt mot Stan igen. Nu är det sovdags.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback