Ensam ikväll

2012-10-20 / 19:13:18

God kväll!

Hemma igen efter en match i klanghallen. Som sluta 6-6. Sällskapet var bäst, min fina J Osså lilla Timofej. Världens sötaste lilla unge. Gulle!

Nu sitter jag i soffan, nyss ätit gomiddag och äter nu hallonpaj med vaniljkesella. Gottans. När man är hemma själv får man unna sig. Victor har lämnat mig för att hänga i Åre med jobbarkompisarna. Gud vad jag inte tycker om att vara själv. Helt plötsligt är lägenheten alldeles för stor och jag saknar ihjäl mig efter min man. Men klart han ska hänga med grabbarna, mig måste han ju stå ut med varje kväll..

Nu ska jag diska lite sedan mysa ner mig i soffan framför en film och med vindruvor som tilltugg.
Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback