Great gröt?

2012-10-12 / 08:11:04

God morgon hörrni!

Här sitter jag och äter frukost och laddar för en dag på skolan. Om ni inte vet de så har jag en Dille på havregrynsgröt på morgonen till frukost. Det har blivit lite av en rutin. Och ni vet ju jag och rutiner, dom ska hållas. När man inte är hemma så blir det inte samma rutiner. Jag orkade inte köpa ett helt paket med havregryn för en portion. Så jag provade dom här färdiga burkarna med gröt. Usch och fy, borde man fattat innan. Men de va inte goda. Rekommenderar jag inte. Blandade ner lite banan då gick de ner, men de va verkligen inte mer än så. Dålig start på morgonen. Nu ska jag göra mig klar sedan ta en promenad till skolan så jag vaknar till. Hoppas den gör mig gott så resten av dagen blir bättre. Än sak jag vet säkert i alla fall, är att den kommer sluta bra. Hemma hos min prins. Puss!

Nä nu fix sen går jag
Ha en bra dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback