rymmer från pluggandet

2012-10-24 / 12:40:35
Hej på er!
Klockan är 12.30 och jag har redan hunnit med en massor. Fast jag tog sovis. Hunnit se gårdagens program av Hart of dixies. Favoritprogrammet. Även hunnit ätit frukost och gjort klart en utav skoluppgifterna. Bra av mig!
 
Nu tänkte jag försöka kunna öppna och spara de andra uppgiferna jag har att göra. Men datorn verkar inte vilja samarbeta med mig. Så antingen rymmer jag iväg en sväng och hittar på något annat eller så fortsätter jag sitta här och vara förbannad över att jag inte kan få fram dom? Tycker de först nämnda låter bättre. En sväng på gymmet och avreagera mig får det bli. Sedan hem och ge sig på de igen. Samt tagga till matchen ikväll, hoppas på en spännande match.
Hejrå!
 
 
Bara för att bilden absolut inte har något att göra med inlägget. Men jag gillar Oss ändå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback