Sötare än söt

2012-10-25 / 19:19:51

Skolstressen från helvetet är här, jo man tackar ja?

Mitt upp i allt måste jag få andas och försöka att inte stressa upp mig. Jag drömmer då mig bort, kollar på min ständiga bevakning på blocket som jag har. "Pomeranian i hela Sverige". Vill så gärna gärna ha en. Kommer på mig själv varje gång jag ser en söt liten valp att jag pratar med den. Hittade denna sötaste valpen nu och inser att jag säger " men hej sötnos, du är det finaste jag någonsin sett. Ja de är du. Tror vi skulle trivas bra ihop." Haha alltså jag är skadad. Men fick släppa stressen från skolan en stund och tänka på något helt annat. Håller ni inte med då, visst är hon söt?

Aja tillbaka till stressen igen. Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback