Stressen

2012-10-25 / 09:52:57

Hej på er!

Torsdag redan och jag är sjukt stressad. Insåg igår hur sjukt mycket skolarbete jag har att göra tills nästa träff och allt är nytt. Stressen i mitt huvud nu. Känner mig knappt ha tid att sitta här på jobbet och inte heller att göra något annat typ. Plugg plugg plugg i all oändlighet. Så nu vet alla de, de närmaste två veckorna är jag inte mycket till sällskap. Kommer stänga in mig på Alpvägen bland böckerna och dator.

Matchen igår gick jag i alla fall på. Slutade med förlust i förlängningen. Trist! Men en hyfsat bra match var det i alla fall. Spännande var den.

Nu ska jag äta en clementin sedan back to work.
Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback