Varning för Negativitet!

2012-10-18 / 14:34:33

Hej på er!

Det är en sugig dag. För det första har jag sovit sådär hela natten pga att jag inte kunna andas ordentligt. Halsen var och fortfarande är öm, näsan är igentäppt och det snurrar i huvvet. Vaknade även utan röst, det är lite bättre nu. Men med andra ord blev det inget jobb idag. Hade inte kunna pratat i telefon utan röst, Snorat och harklat mig. Skit!

I brist på annat då tvn inte bjuder på någon särskilt bra underhållning och jag bara ligger i soffan. Så passade jag på att göra en av mina två tentor som ska vara klar tills på lördag. Och den gick nog inte som jag tänkt mig, tror jag.
Och som om de inte vore nog, när jag försöker ladda hem och ska kolla på den andra tentan fungerar de inte. Internet slår ifrån och jag måste starta om varje gång. Så kan inte få tag i den. Sådär lagomt roligt. Skit!

Nä nu ska jag sluta förpesta cybervärlden med min otroligt positivitet idag. Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback