Norr vs. Söder

2012-09-07 / 08:31:52

God morgon!

Tog en promenad till skolan i morse för omväxlingens skull. Egentligen bara för att få bevisat för mig själv att jag och stockholmare har riktigt olika syn på tid. De sa att de skulle ta alldeles för lång tid att gå till skolan. Medans jag inte tyckte de va så långt. Men eftersom dom sagt så och jag inte ville komma sent så började jag gå i bra tid, innan 8 och jag börjar 9. Så här sitter jag nu, 40 tidig. Men fått bevisat för mig själv och för er nu, att vi "norrlänningar" och söderlänningar har otroligt olika syn på tid och avstånd.

Är nu inne på sista dagen för den här träffen sedan bär de hemåt imorgon. Idag ska vi börja gå igenom debet, kredit och allt som hör där till. Spännande! Jag känner mig så positiv till detta, äntligen har jag hittat rätt.
Nu får ni allt ha en bra dag allihop.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback