Onsdag, en dag närmare helg

2012-09-12 / 06:59:42

Hej på er!

Då är jag här igen. Onsdagsmorgon och har precis ätit frukost. Det är den bästa måltiden på hela dagen, överlägset!
Ska snart göra mig i ordning och åka iväg på jobbet. Har ett kortpass idag till kl 13. Sedan blir de en dejt med Karin innan jag må hem och fortsätta plugga. Mycket plugg lär de bli närmaste tiden, sjukt mycke skolarbete. Men som sagt, det är roligt!
Fick besök av min fina vän Karin igår mitt upp i all brödbak och pluggning. Vi prata om livet och framtiden. Planerade lite spännande saker framöver som jag redan längtar ihjäl mig till. Är så himla glad att jag har en så fin vän som henne, som gör en glad varje gång man ses. Som ärligt bryr sig om en i ur och skur. En riktigt energibomb för själen. Tack fina vän!

Nä nu må jag göra något åt det här, ska ju snart cykla i kylan.
Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Du som är bra hjärtat!! Bäst! Längtar till alla spännande äventyr!:D PUSS

2012-09-12 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback