På väg hem till hjärtat

2012-09-08 / 09:03:05

God morgon på er!

Idag var jag minsann uppe innan tuppen. 05.50 klev jag upp, då de vaknades hemgång. Lämna storstaden och återvända till hjärtat hemma.
Sitter nu på tåget och har börjat med en liten del av allt skolarbete som ska vara klart tills nästa träff. Jag bokför. Och en del är väldigt enkelt medan andra delar är lite svårare. Men jag säger de igen, det här är så Jag!
Länge sen jag kände sådan harmoni, asklyschigt jag vet, men det är sant. Jag vet vad jag vill nu och att det är såhär mitt liv ska vara. Bo med Victor och i framtiden få bli redovisningsekonom. Japp, living The dream!

Återkommer,
Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

Va skönt att det känns rätt! :)

2012-09-08 @ 09:42:07
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback