Lilla essingen

2013-08-07 / 21:39:16

God kväll!

Är i skrivandets stund i Stockholm på lilla Essingen. Donnan som bor i lägenheten är på jobbet så jag funderar på att krypa i säng. Imorgon och fredag är sista träffen med klassen innan examen. Vart tog tiden vägen? Men Gud så skönt det känns!

Lägenheten hemma i Borås börjar arta sig och där kommer jag trivas utmärkt. Min man har gjort ett fantastiskt jobb och byggt det mesta vi har i lägenheten. Vad skulle jag göra utan han?

Ja det var en liten update om läget nu. Verkar fortfarande inte fungera att ladda upp bilder tyvärr. Men så fort det fungerar ska ni få se en massa roliga bilder från lägenheten.

Ha en bra kväll.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback