Slutdestination Göteborg

2013-08-09 / 18:24:55

Hej på er!

Nu sitter jag på tåget hem igen efter två intensiva dagar i Stockholm. Tåget går dock neråt denna gången ju, Hem till Borås. Vilken konstig men helt underbart bra känsla att jag faktiskt bor där nu. Att mitt tåg hemåt går med slutdestination Göteborg. Mot HåkanHs hemstad.

Älskar känslan att jag sitter på tåget hem till min prins igen. Snart få pussas och mysa ner mig i soffan med honom. Sen gör det inte saken värre att vi ska få spendera en mysig helg tillsammans på hotell och enbart må gott. Det är lycka de!

Så nu vet ni vart jag kommer spendera min helg, i Göteborg. Gött!

Ha en Bra kväll och helg vänner för det kommer garanterat jag ha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback