alla hjärtans dag

2013-02-14 / 12:00:00
Idag är kärlekens dag. En dag man inte behöver överdriva tycker jag. Men man kan i alla fall uppmärksamma den. Har man ingen partner, träffa istället en vän över en mysig middag eller tjejkväll kanske?
För de som har en partner eller någon nära som de vill fira med. Som sagt, gör inte värsta stora grejen av de. Ät en god middag, pussas lite extra och visa den andra på ett eller annat vis hur mycket du uppskattar hen. De kan räcka med ett kärleksbrev eller en fin gest som en ros eller dyl. Jag gillar såna här dagar. Klart man ska uppmärksamma varandra, äta mysiga middagar osv annars också. Men såna här dagar får man ännu en anledning att göra de. Tyvärr är jag nere i Stockholm på skola idag, så jag får inte spendera denna kärleksfyllda dag med min prins. Men vi ska ta igen de dubbelt på lördag med mysig middag och massa pussar. Längtar redan!
 
Jag älskar min prins mer än vad ord kan förklara. Han är mitt allt och jag vill spendera alla mina dar med honom, Han är mina drömmars man och den underbaraste man kan tänka sig. Tack för att du finns i mitt liv älskling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback