Ett år äldre

2013-02-05 / 12:25:04

Hej på er!

Femte februari idag och min andra dag som 23-åring. Det känns bra, alltid roligt att fylla år. Kommer alla nära och kära och hälsar på och de gillar jag. Sen får man äta hur mycket gott fika man vill utan att ha dåligt samvete.
Jag har blivit firad hela helgen med goda middagar, bästa sällskapen och massa fina presenter. Har verkligen känt mig bortskämd. Tusen tack till alla som gratulerat mig på alla sätt och vis!

Är säker på att några där ute är nyfiken på vad jag fick i present säkert?
Fick som sagt massa massa bra presenter. Jag och Victor ska få gå på spa och jag ska få göra en ansiktsbehandling. Superskönt!
Fick lite bidrag så jag kan fräscha upp vår och sommargarderoben utan att ha dåligt samvete trots att jag är en fattig student.. Fick även två väskor och två halsband. Men dom har jag ju redan visat er här i bloggen.
Fick som jag nämnt tidigare, ta hål i naveln också.
Fick utav mina fina vänner fint porslin från pip studio som jag älskar. Ni känner mig väl märker jag!
Fick en superfin låda att ha tepåsar i. Som var blommig och rosa såklart. Blir så glad över såna saker när folk säger när man får presenten, "jag tänkte på dig när jag såg den här". Då känns de som så personligt på något vis.
Förutom allt jag redan nämnt fick jag snygga träningskläder. Så nu ska jag rocka på gymmet. Måste bara orka ta mig dit. Haha.
Fick även "pyssla om mig" saker, nagelkit, lotion och massa sånt roligt.
Till Victors stora förtjusning fick vi ännu ett påslakan. Ett superfint med fåglar som självklart också var rosa. Så nu längtar jag tills nästa tvätttid så vi kan tvätta och byta till de..
Som om inte allt detta vore nog fick jag av min prins en snygg svart klänning. Då jag faktiskt inte haft de sedan tidigare och alla säger att de är ett måste i varje kvinnas garderob. Och dessutom fick jag av honom och mina fina svärisar något jag vela haft så länge jag kan minnas. En kofta från Odd Molly i marinblått. Så himla fin. Kommer aldrig ta av mig den!

Ja om ni orkat läst hela inlägget märker ni att jag fått tusen tusen fina saker och jag skäms nästan över allt fint jag fått. Tusen tack till alla som förgyllt mina dagar och uppvaktat mig. Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback