matchdax

2013-02-13 / 17:04:06
Hej på er!
 
Onsdag, jag har träningsvärk och är hungrig. Sitter i skrivandets stund och funderar på vad jag ska äta till middag. Några förslag?
 
Victor är i Örnsköldsvik och ska spela match ikväll. För att sysselsätta mig medan han är borta, då jag även är klar med allt skolarbete, så har jag fotat lite. Dock ingen vidare kvalité på bilderna när jag använder mig av en Nikon Digitalkamera. Men roligt ändå., Så tänkte sprida ut dom lite och lägga ut några varje dag. Vad tror vi om de?
 
Senare ska jag och Karin ta en promenad runt berget ocg efter de följa grabbarna på stats. Heja Öik!!
 
Nä men ska ta och byta om och invänta promenadsällskapet.
 
På återskrivande
 
Hej Rå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback