Pluggdag

2013-02-07 / 17:29:26

Hej på er!

Har suttit inne hela dagen, trots superfint väder ute. Men har varit tvungen att plugga. Victor kom hem en sväng efter jobbet innan han åkte ner på ishallen. Då får man ta en paus med gott samvete och pussas lite. Väntar i skrivandes stund på svar från min lärare så jag kan fortsätta plugga..
Som lite plåster på såren och som en födelsedagspresent för de bidragen jag fick i present så har jag nätshoppat lite också. Åh längtar verkligen till vår och sommar nu. Massa härliga färger och bara ben!

Hittade en väldigt bra sida på nätet med bra priser och en massa fint jag skulle vilja ha. Men detta skickade jag efter. De fick räcka. Som de verkar blir det en tur till Ikea och Birsta på söndag så måste spara lite tills dess också..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback