Bra fredag helt enkelt

2013-01-25 / 09:37:49

God förmiddag!

Idag är början mot min vardag med rutiner. När Victor klev upp vid åtta vaknade jag också. Och vet ni vad, jag somnade aldrig om. Låg och drog mig i sängen tills Victor kom och sa hej då. Sedan kollade jag på ett program av date med mig. Sen var jag på tok för pigg för att ligga kvar i sängen. Klockan var Nio och jag klarade inte av att ligga kvar i sängen. Snyggt!

Ska röra ihop en frukoströra/smoothie, hårdbrödmackor med leverpastej och en c-vitamin till de. Gott.
Sedan blir de en stund plugg innan de vankas lunch med Sofia efter 12 någon gång. Och ikväll blir det middag med hela goa gänget. Tacomys med dom bästa. Ja ni hör ju själva vilken bra fredag detta kommer bli. Plus att man fått lön idag också. Så kanske kan hitta sig något lite fint att unna sig på stan. Återstår att se.

Ha en bra fredag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback