I väntan på prinsen

2013-01-20 / 21:30:59

God kväll!

Har ni haft en bra dag?
Det har jag. Fått umgåtts med mamma och pappa, mysfikat på stan och kollat hockey. Gick dock Inge vidare för Brunflo. Skyller jag på tränarna.
För ÖIK däremot gick de bra. Tre poäng tar de med sig hem från Umeå. Heja ÖIK!
Efter matchen lyckades jag ta mig på gymmet. Andra gången den här helgen, snart är jag på G igen.
Just nu äter jag smoothie(stavas?) och nybakt dinkelbröd med ost. Mums. Kollar på kärleksfilm och längtar efter prinsen. Har satt bilen på Värmning så den är varm och god senare när jag ska hämta hem han från hallen.

Senaste veckan har jag gjort något som jag gillar. Som gör mig lugn och får mig att inte tänka på något alls. Så himla skönt faktiskt. Jag har målat. Det blev en indian till min fina far. Gav han tavlan idag och tror han blev glad. Den är lite sned och osymmetrisk men jag är ingen konstnär jag Bara gillar att måla ibland.
Så nu vet ni de.

Nu börjar filmen igen. Hej rå!




Kommentarer
Postat av: Åsa H

Vad duktig du är =)

2013-01-24 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback