Måndag och slut på ledighet

2013-01-07 / 10:46:58

Hej på er!

Måndag igen och nu är det slut på ledigheten. Jag har ju som sagt sagt upp mig från jobbet och ska fokusera enbart på skolan då det kommer bli än mer nu den här terminen. Sedan ska jag ta tag i träningen igen. Var där förra veckan men inte riktigt kommit in i det igen. Igår skulle jag dit men vaknade med en hemsk mage och under dagen visade sig att jag hade feber också. Så tur i oturen att jag inte gick på gymmet. Har dock lovat mig själv att idag ska jag dit hur som, så bäst för kroppen att du piggnar till nu på en gång!

När jag låg hemma hela dagen igår hade jag mycket tid att tänka. Bla började jag längta ihjäl mig tills 8 juni i Götet. Vill ha ledighet nu och få vara med Victor dygnet runt och hela tiden. Längtar tillbaka till sommaren och vår underbara resa.

Ha en bra måndag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback