Min kusin är fin

2013-01-22 / 12:48:44

Denna dagen verkar bjuda på lite allt möjligt. Tog tempen för en stund sen och insåg att det var som jag trodde, feber igen. Suck!
Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Dricker te och kurerar mig under filten. Som ett brev på posten, bokstavligen, får jag ett paket. Från en tös som jag saknar varje dag och det gjorde mig så himla glad. Inte ens feber och en ond hals kan få mig på dåligt humör nu. Fick en superfin väska, halsband, lyckoamullet och ett brev som fick mig att börja gråta. Hon är så fin min kusin. Tusen tusen pussar, kramar och en Väldans massa tack. Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart babe, du förtjänar det bästa. big fet love you.

2013-01-22 @ 15:14:34
URL: http://mrhandsome.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback