Livet leker

2013-06-19 / 14:13:22

Hej på er!

Just nu ler jag för mig själv och är löjligt lycklig att jag precis gjort klart sista tentan i den ekonomikursen. Min pluggmotivation som var som bortblåst kom tillbaka som ett brev på posten efter en grymt bra helg med underbara vänner. Ibland är det de som krävs hörrni, att få vara med dom man gillar bäst och slippa tänka på nånting annat än att ha roligt. Sen i måndags har jag gjort två inlämningar och nu en tenta, känns så jäkla skönt. "Bara" två tentor och en inlämning kvar nu, sen är jag klar. Woho jag ser ljuset i tunneln!
Och vet ni vad som är så jäkla skönt med de? Att då går jag på sommarlov och efter "lovet" är det endast en träff på skolan, en Liiiten engelska kurs(tydligen väldigt liten, inte ens en tenta), sex veckors praktik och sedan är jag klar. Då blir jag examinerad operativ redovisningsekonom. Så fruktansvärt underbar känsla! Fast vi tar examen i oktober tänker jag ha finklänning, högklackat och bara ben, för de ska man ha på examen. Tänker fira i Stockholm som aldrig förra och bara vara allmänt nöjd med mig själv. Men det är i Oktober de, än är vi inte där. Så lugn i stormen nu Sandra..

Har en känsla av att det kommer hända en hel del annat innan dess också, som kommer sätta mig på prov. Och även saker som kommer göra mig sådär löjligt lycklig och sprudlande glad. Vi börjar med midsommar på fredag med kärleken och massa fina vänner. Hur bra som helst.. Ja livet leker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback