Motivation mottages

2013-06-13 / 20:18:24

Denna dagen har tyvärr inte bjudit på så mycket som jag hade trott eller önskat. Har varken lust, ork eller motivation att göra de jag vet jag borde göra. Nämligen plugga. Jag som sen första dagen på den här utbildningen tyckt att den varit superrolig. Men har nu ingen som helst motivation att ta tag i de som bör göras. Varför det är så frågar jag mig också. Vet att det måste göras så får allt se till att finna motivation väldigt väldigt snart. Någon som kan hjälpa mig med de?

Dagen har bestått av allt förutom plugg. Har plockat och grejat här hemma med allt jag annars brukar tycka är supertrist, tom plockat upp resväskan redan. Ja man har vissa såna dagar ibland och idag var min sån dag. Får hoppas att jag under morgondagen känner mig mer motiverad att göra något vettigt..

Har iaf nyss ätit en mysig middag med Victor men nu har han åkt igen. Det vankades fotboll för hans del. Jag ska istället bädda rent i sängen och pyssla på här hemma.

Så har min otroligt inspirerande dag sett ut. Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback