Det går framåt

2013-03-07 / 17:00:36

En lättnadens suck att det går framåt. Har skickat in en inlämningsuppgift och gjort klart alla miljoner instuderingsfrågor till tentan. Skönt!
Har nu en inlämning kvar och sedan hugga tag i tentan, ta mig igenom de två och halv timmarna och förhoppningsvis få minst G på den. Japp detta vill jag klara av innan denna veckan är slut. Får bli imorgon helt enkelt. Tänker inte sätta mig med tentan nu, de är jag inte mentalt förbered för. Och inlämningen kan jag inte börja med för jag behöver lite papper som Victor ska skriva ut. Så fr.o.m. Nu och resten av kvällen ska jag bara ta de lugnt. Äta en mysig middag med Victor och efter de bara njuta av att få ha det bästa sällskapet..

Så nu vet ni att jag lever och att det går framåt..

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback