Första veckan gjord

2013-03-15 / 19:47:53

God kväll!

Klockan är strax efter sju och jag ligger utslagen i soffan, själv..
Den här veckan har gått snuskigt fort. Men dom säger att tiden går snabbt när man har roligt. Jag har verkligen valt bästa tänkbara praktikplats. Ska se till att ta vara på mina sex kvarvarande veckor. Tummen upp!

Däremot inte lika tummen upp att jag kom hem till en tom lägenhet och insåg att jag får sova själv i natt och att jag inte kommer få träffa Victor på flera flera dagar till. Fy vad det är jobbigt att vara ifrån den människa man älskar allra mest. Han som kan få en lyckligast i världen. Han med Stort H!
Ännu en sak som gör honom till världens bästa var att jag kom hem till en nystädad lägenhet och nybäddad säng. Han är helt enkelt bäst min man!

Nu ska jag fortsätta dega i soffan. Klockan åtta börjar en kärleksfilm som jag tänkte se.

Ha en bra kväll och helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback